کاملترین مرجع دانلود جزوات دانشگاه های برتر و کدها و برنامه های نرم افزار های مختلف و مقالات ISI ترجمه شده

فروشگاه جامع جزوات و کدها و برنامه های نرم افزار های مختلف مهندسی برق, مکانیک, عمران, معماری, کامپیوتر, IT, صنایع, مواد, شیمی, فیزیک, مدیریت شهری و تجارت الکترونیک

channel

اطلاعیه فروشگاه

با سلام و عرض ادب به شما کاربر گرامی امیدوارم مطالب سایت مورد توجه شما قرار گیرد و بهره کامل را ببرید. در صورت عدم رضایت مشتریان و یا هرگونه بروز مشکل با ما تماس بگیرید. هدف از راه اندازی این سایت فراهم آوردن منابع خوب به صورت یکجا برای دانشجویانی است که می خواهند در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند. در صورت وجود هرگونه مشکل با ایمیل iran.ejozve@gmail.com و یا با آدرس تلگرام @manikaz با ما ارتباط حاصل فرمایید. همچنین جهت دریافت درخواست و نظرات شما با ایمیل مذکور تماس حاصل فرمایید تا فایل موردنظر شما در صورت امکان در اسرع وقت روی سایت قرار گیرد. پس از واریز مبلغ موردنظر لینک دانلود به طور خودکار فعال خواهد شد. ضمنا در صورت عمل نکردن درگاه بانکی لطفا چند دقیقه بعد امتحان کنید. (عکس صفحه اول اکثر محصولات قابل مشاهده است. ممکن است کیفیت بعضی از عکسها پایین به نظر برسد ولی فایل دانلودی از کیفیت مطلوبی برخوردار است.) لازم به ذکر است که فایل ها به فرمت پی دی اف بوده و یا فایل اسکن شده می باشند. اخبار فروشگاه را از طریق کانال تلگرام ejozve@ دنبال کنید.

جزوه آنالیز عددی پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف به همراه سوالات آزمون ورودی دکتری دانشگاه شریف

جزوه آنالیز عددی پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف به همراه سوالات آزمون ورودی دکتری دانشگاه شریف

این جزوه به صورت تایپ شده است.

این جزوه درس آنالیز عددی پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف به همراه سوالات آزمون ورودی دکتری دانشگاه صنعتی شریف (قبل از سراسری شدن آزمون دکتری) می باشد که به طور کامل به ارائه مباحث مطرح در این واحد درسی پرداخته است.

درس آنالیز عددی پیشرفته از مهمترین دروس کارشناسی ارشد رشته ریاضی کاربردی می باشد. این جزوه در 153 صفحه بوده و امیدواریم در جهت کمک به شما عزیزان مورد استفاده قرار بگیرد.



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 53,500 تومان
(شامل 20% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
jozve-advanced-numerical-analysis-daneshgah-sharif_377774_7105.zip1.1 MB