فهرست مطالب : بخش اول – مقدمه فصل یکم: چرا این کتاب را نوشتم؟ فصل دوم: چرا یک الگوی فکری جدید لازم است؟ بخش دوم – ماهیت محیط معامله گری از نقطه نظر روان شناختی فصل سوم: همیشه حق با بازار است فصل چهارم: پتانسیل سود و ضرر نامحدود است فصل پنجم : قیمت ها در حرکت دائمی هستند فصل ششم: بازار محیی بدون ساختار است فصل هفتم: در بازار دلایل نامربوط اند فصل هشتم: گام های سه گانه برای تبدیل شدن به معامله گر برتر بخش سوم – ساختن چارچوبی برای شناخت خود فصل نهم: شناخت ماهیت محیط ذهنی فصل دهم: ...
سهشنبه 5 بهمن 1400 ساعت 07:09